Nose que puc fer.
Fa moolt de temps que vull perdre la virginitat amb la meva parella en la qual confio 100% i sé que si ha de ser amb algú, serà amb ell, però tinc un gran problema amb el meu físic. Jo quan em miro al mirall no tinc cap problema, la història és amb la meva vulva, ja que tinc els llavis interiors massa llargs/grans (no sé com dir-ho). El cas és que no hi ha manera de què m'agradin, per mi són horribles i l'operació val més de 1000 euros. No li he dit a ningú mai i nose que fer perquè sé que ni en el meu millor somni em deixaran operar-me. AJUDAAA!!!
Em sento fatal amb mi mateixa i amb els meus genitals em fa por voler fer-ho amb algú en un futur i que em rebutgin a causa d'això. Aquesta merda no em deixa viure.
Cristina Albó

Hola socdebarceolona,
Ens sap molt de greu que et sentis així i volem agrair la confiança que diposites en nosaltres a l'hora d'explicar-nos quelcom que no sap ningú més.
L'operació és indicada en el moment en que aquesta característica condiciona el nostre dia a dia, si genera molèstia o dolor a l'hora de portar pantalons, o a l'hora de mantenir relacions sexuals (sola o acompanyada).
Però sovint tenim una imatge de com han de ser les vulves, molt poc realista, ja que traiem la imatge d'una pel·lícula pornogràfica i no són vulves naturals en la majoria dels casos.
Si en la teva parella hi confies 100% com dius, potser podries parlar amb ell, si teniu ganes d'iniciar les relacions sexuals compartides, tampoc cal que comenceu per la penetració, de fet, és molt millor començar per ensenyar-vos l'una a l'altre i l'altre a l'una les coses que us agraden, de quina manera sentiu plaer i com us agrada estimular-vos. A part de parlar, parlar i parlar! La comunicació sexual és MOLT important!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com