nois..... :''(
hola, ja no puc més. Vull que els nois em vegin més que una amiga. O que no em vegin lletja. o que al passar per davant seu s'em quedin mirant. No se que fer..... no sé com cridar-lis l'atencio.de les meves amigues tinc molta enveja. sempre m'estan dient que si aquell filtreja amb mi, que si li agrado a tots aquells, que si es volen liar amb mi.... no se que fer :( quan avegades tinc l'autoestima alta, sempre hi ha algun que me la baixa. ya no se que feer... ajuda si us plau!!!
InterPersonal

´Hola. Sóc l'Assumpta.
Crec que el problema no és tant que no es fixin amb tu, o que no et vegin lletja...sino que quan n'hi ha un que deixa de fer-ho, per dir-ho d'alguna manera, ets tu mateixa la que et veus lletja i tens la sensació que passen de tu, etc. O sigui, això que tu mateixa reconeixes, et queda tocada l'autoestima i et veus malament, sents que no ets capaç, etc. Crec que la cosa va més per aquí. De fet és normal que quan deixem una relació ens sentim una mica així, però has d'intentar que aquesta sensació no s'apoderi de tu, respectar-te i valorar-te pel què ets i no tant pel què els altres (nòvios, amigues, etc.) pensen de tu. Si la teva vida depèn única i exclusivament de les valoracions dels altres...tindràs sempre la sensació que no la pots controlar. Així que, "manos a la obra".
Gràcies per la teva confiança. Espero haver-te ajudat.