Consell
Hola!
La veritat es que hus escric això per poder escriure d'una vegada tot el que sento.
El meu problema és que sempre m'esfoço molt per no perdre les amigues que tinc i ser una noia divertida i moltes vegades a la mínima que sento una crítica meva o algun comentari o que no m'etiqueten, m'ofen molt i em fa mal. I sempre per dins penso que es normal que em fagin mal aquestes coses i que no m'en haig de preocupar i passar, però es que per molt que ho intenti no ho puc evitar. Quan sento algunes amigues parlar de una quedada a la que no se res no puc evitar entristirme. Simplement soc una persona dèbil, i els meus pares shan separat i per molt que la gent digui que es bo que es portin bé no entenen que a mi em fa mal. Mesforço molt pel fisic i no ho puc evitar i no vui convertirme en una persona tant entregada. Que faig?
M'ha costat molt escriure aquest misatge, gràcies . M'agrada molt la vostra pàgina, sempre em dona ànims
Estrella Dorca

Hola!
Doncs tu mateixa tens les eines, però a vegades és difícil veure-ho.
Anem a pams:
És natural que et faci mal que els teus pares s'hagin separat. Entendre el motiu és fàcil, però s'ha de poder pair. I per pair aquestes notícies.... ens cal un temps.
Pel que fa a les teves amigues, potser hauràs d'acceptar que no sempre pots estar a totes les quedades de les teves amigues i, fins i tot, això pot ser positiu per tu, ja que et donarà temes de conversa i espai de les teves amigues.
Potser és moment de prendre't un temps per tu, per disfrutar del que t'agrada i descobrir qui ets tu. Busca't estones a soles i gaudeix-les.
No tinc la sensació que siguis una persona "dèbil", al contrari, crec que ets molt sensible, que fa que estiguis pendent de les teves emocions (per poder-les gestionar) i també de les dels altres. Segueix així!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico