masturbacio en exces
Hola,
crec que la meva parella es masturba molt, per varis motius; es tanca molt rato al lavabo, quan es fa una palla a la meva esquena (com que no ejacula follant pues sha de fer una paja al final) li cauen gotetes i no el xorro que hauria de ser, el condó li molesta, te ansietat i estres que suposo que el fan venir ganes de fer-se palles per estar millor.
i tot aixo fa que no ejaculi mai quan follem amb penetració, MAI. he volgut deixar esperar uns mesos i res, jo nose com dir-li perquè vagi a un sexòleg o a on se suposa que hagi d'anar (va a terapia normal pero no li soluciona res) ni que fer perq no vull ferir-lo ni trencar i es un tema sensible que em fot cada dia sense que es doni compte
A mi em costa bastant correm pero perq encara costa trobar el punt pero si em fa un oral o em toca sempre arribo. Pero es cert que aquest temes estan fent que tingui menys ganes de sexe que de normal des de fa mesos... no el vull deixar per aixo perquè lestimo pero mesta desesperant la situació, a ningú que conec li passa i sento que no em vol, estic frustradissima i també em fa venir ansietat pero al reves que ell no tinc gens de ganes ni de mirar porno ni tocar-me... Ho fem unes 4-8 vegades al mes i em sembla que nomes ho fa per complaurem.
Es molt urgent, sisplau necessito saber que fer, que dir-li, moltes Gràcies
Cristina Albó

Hola,
La situació que ens descrius no es pot resoldre amb una consulta online, detectem i ens mostres molt patiment, per part d'ell i per part teva. Ansietat, angoixa, por, ... són emocions i sentiments que no encaixen massa bé amb el plaer, el gaudir i el passar-ho bé a nivell sexual.
Pel que fa al que ens comentes que et passa a tu, que amb penetració et costa o no arribes a l'orgasme però que si et fa sexe oral o et masturba sí que hi arribes, és completament normal. Funciones bé! Per tant, per aquest tema no et preocupis ;)
Ara bé, la seva ansietat, la seva conducta, l'angoixa i l'ansietat que sentiu, potser estaria bé que ho parléssiu, com bé dius, amb una psicòloga especialitzada en sexologia. T'adjuntem el sevei de Consulta Jove del centre on treballem per a que tingueu tota la informació i pugueu decidir què voleu fer:
http://www.consultajove.cat/
">
Una abraçada i estem a la teva disposició!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com