Primer cop
Hola adolescents.cat, bé us explico... ja porto 5 mesos amb un noi i estem súper bé, ens estimem molt i n'estem els dos segurs de la relació, es seriosa. Últimament ens plantejem fer-ho per primer cop, sincerament si que vull provar-ho i sé que ell és la persona, però em fa una mica de por donar el pas... la meva mare quam de vegades parlem em diu que 15 anys es massa pronte i em dona inseguretat. També em fa vergonya preguntar als meus germans grans (noia i noi)... que faig? 😕
Mariona Busto

Hola bbbbb.dd!
Mentre hi hagi por, val més esperar una mica, no hi ha pressa. Que hi hagi nervis, inquietud i curiositat, és completament normal, però la por no hauria de ser-hi. Per tant, doneu-vos més temps, aneu coneixent la vostra sexualitat de mica en mica. Podeu anar descobrint que us agrada, com sentiu més plaer... sense arribar a la penetració encara si no ho veieu del tot clar!
Veureu que arribarà un moment on tots dos no en tindreu cap dubte i les pors ja no hi seran, i aleshores sí, serà bon moment per fer el pas. Quan arribi, recordeu tenir preservatius a mà ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat