deprimida
hola,necesito que m' ajudis desde fa un mes que em sento deprimida, molt sola, les meves amigues em pregunten si estic be i jo lis dic " si" fingint un somriure... quan arribo a casa i quan estic triste em comenco a fer talls, i els faig al braç esquerra, algunes vegades he pensat en suicidar-me.
necesito que em doneu algun consell sisplau
InterPersonal

Hola. Sóc l'Assumpta.
Primer de tot, dir-te que no estàs sola i que has de compartir aquests pensaments i sentiments amb aquelles persones amb qui tinguis més confiança. Tots i totes passem per èpoques "xungues" al llarg de la nostra vida degut a diferents circumstàncies. No sé exactament quin és el motiu o els motius pels quals et sents així però estic segura que les coses poden canviar i canviaran. I d'aquí a un temps ho veuràs tot amb més distància. Però hi has de fer alguna cosa tu. Parla'n i demana ajuda JA. Amistats, familiars, profes de l'escola, psicòleg/a, etc. No et faci gens de vergonya perquè xsentir-se així és més habitual del què ens pensem, i és probable que un dia siguis tu la que ajudis a una altra persona. Quan ho hagis fet torna'ns a escriure, d'acord?.
Gràcies per confiar en nosaltres. Molt ànims i endavant.
www.interpersonal.cat