antis
Hola, m'agradaria saber si jo vaig i li dic al ginecòleg que vull pindoles anticonceptives (o el que em recomani pero no diu's ni coses mes complexes) quan de temps tardarà en receptarmeles i a dirme que les puc pendre (si es dona el cas de que soc sana i no tinc cap problema ni impediment). El dia de la visita ja te les pots començar a pendre? haig de esperar la seguent regla? haig de esperar un mes i pico? o com va aixo?
Estic calculan mes o menys quan hauria de anar-hi ja que vull començar a mitjans d'abril a pendreles.
Graciesss
Cristina Albó

Hola,
La majoria dels anticonceptius hormonals s'han de prendre, quan és la primera vegada, el 3r dia de la regla. Altres el 1r i d'altres un altre dia. El millor és que t'ho indiqui la ginecòloga.
I efectivament, el dia de la visita en la qual demanes que voldries prendre anticonceptius hormonals orals, ja et donarà la recepta.
Tingues en compte que per assegurar l'efecte es recomana utilitzar doble barrera, és a dir, preservatiu i anticonceptiu hormonal, durant un mes. I també has de tenir present que l'anticoncepció hormonal et protegeix de l'embaràs però no de les Infeccions de Transmissió Sexual (ITS).
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com