Hola
Porto unes setmanes ja amb bastant d'estrés i amb alguns atacs d'ansietat. Em colapso i no puc estudiar. Se que es normal que no pugui amb estres pero estic cansada perque sembla que sigui culpa meva, com si no fotes res. Els meus pares no majuden, saben que noestic molt be i a sobre em diuen que sigui positiva com si fos una solucio brillant. Estic farta. Ah i prenc medicacio i vaig al psicoleg.
Estrella Dorca

Hola anònima,
Entenc la teva frustració, no ajuda que et diguin: "doncs tranquil·litza't" o "relaxa't una mica" quan estàs en un moment d'estrès total.
Seria interessant que donessis aquesta informació al psicòleg/a. Escriu-ho en una llibreta o fes-te notes al mòbil. Des d'aquí és complicat que et digui alguna forma per gestionar-ho perquè no vull interferir en la tasca que feu conjuntament.
De totes maneres, intenta tenir un "pensament catastròfic":
Què passaria si aquest examen no anés bé? Si trec mala nota? Què passa si suspenc l'examen?
Què seria el pitjor que puc imaginar-me?
Una vegada tingui el pitjor escenari, hauré de valorar... i ara què faig amb això? tinc alternatives? Seria tan greu com crec?
A vegades donem massa importància a tot i hem de saber trobar la mida justa de cada situació ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico