?????
Mireu, us volia demanar si vosaltres trobabeu malament una cosa que m'està passant, us explico:
Vaig estar amb un noi més gran que jo, i fa uns 6 mesos que ho vam deixar i avui dia m'he liat un parell de cops i parlem i tot això amb un que es coneixen i abans (es a dir, fa anys) eren amics. Està malament que tingui alguna cosa amb aquest noi?
Merci
InterPersonal

Hola cat1998. Sóc l'Assumpta.
Sincerament, crec que no t'has de sentir malament pel fet d'haver-te liat amb aquest noi. Si ja fa 6 mesos que us ho heu deixat i les coses han quedat clares per part dels 2 no hi veig problema. Una altra cosa és que ho vegi malament o no li acabi d'agradar a ell, el noi que sorties. Però, pensa que ets lliure per estar amb qui vulguis si no fas mal a ningú. Pensa una altra cosa, però, no sempre agrada a tothom tot allò que fem. Ja que tots i totes podem tenir diferents punts de vista en relació a la mateixa cosa.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat