Relacions Homosexuals
Soc un noi homosexual i tinc dubtes en temes de relacions sexuals, he llegit a internet que es perillosa la penetració en relacions entre dos nois i que no's'hauria de fer. M'agradaria saber si és veritat.
Mariona Busto

Hola DemonKing!
El sexe anal, si es fa correctament, pot ser una pràctica molt plaent. S'ha de tenir en compte que l'esfínter anal està preparat per "retenir i deixar anar", no per permetre l'entrada, per tant s'ha d'anar acostumant i ensenyant-li a poc a poc des del paler, mai des del dolor.
Una penetració anal directa, sense cap mena de preparació prèvia pot produir esquinçaments de la zona i el dolor pot ser molt desagradable, tant que la pròxima vegada que ho vulgueu intentar es produeixi una contracció involuntària de la musculatura de la zona i encara sigui més dolorós.
Per tant, si voleu practicar la penetració anal, és molt important que aneu molt a poc a poc, lubriqueu bé la zona i acostumeu la zona primer amb el contacte amb els dits, sense pressa. (Recordeu també que la penetració no ho és tot, que es pot aconseguir molt plaer i gaudir molt amb altres pràctiques sexuals: carícies, abraçades, petons, masturbació, sexe oral...)
Per últim, però no menys important, recordeu utilitzar sempre preservatiu per evitar la transmissió d'ITS.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat