DUBTES
Hola!
Una cosa jo feia una consulta perquè el 2016 vaig estar ingressada vale? i bueno avui he vist el meu informe, i he llegit algunes coses que no entenia gaire i volia saber si em podeu dir què significa.
Com per exemple, posa: "sentiments d'impotència i rabaia així com apatobúlia i sentiments de menysvàlua."
Una altre cosa tb és "Eurèxia" (cosa que he buscat per internet i posa que és un trastorn alimentari no especificat, pot ser?).
"verbalitza ideació autolítica estructurada mitjançant sobreingesta farmacològica de temps d'evolució, sense realitzant-ne cap crítica"
"amb tendència al descontrol emocional i conductual de difícil recondució en una pacient amb dèbil conciència de malaltia".
Això és lo que he trobat que m'ha costat d'entendre més.
A mi em fa vergonya preguntar-li això a la meva psicòloga o psiquiatra. sobretot perquè va passar al 2016.
Per cert, demà tinc psicòloga i psiquiatre i tb faig 25 anys xD tenia ganes de dir-ho. (12 març).
Gràcies.
Laia Reventós

Hola guapa!
Felicitats atrassades!
Bé, jo t'animaria a preguntar-li els teus dubtes a la teva psicòloga o psiquiatre respecte al teu informe, ja que són elles qui l'han redactat i han vist pel que has passat i t'ho podràn explicar millor que jo.
Ara bé, respecte alguns dubtes que em comentes:
- sentiments d'impotència i ràbia: sentir-te sense possibilitat de fer res al respecte de certes situacions
- apatobúlia: pèrdua o absència d'iniciativa per a començar tasques i dur a terme propòsits
- sentiments de menysvàlua = sentir-te inferior a alguna persona/situació
- Eurèxia: desconeixo el terme, t'animo a preguntar-li a la psicòloga que t'ha fet l'informe
- Ideació autolítica: tenir idees de fer-te mal i de lesionar-te
- Tendència al descontrol emocional i conductual de difícil reconducció.... : ser propensa a tenir emocions intenses i conductes desajustades respecte la situació que són difícils d'aguantar o reprimir.
- ...en una pacient amb dèbil consciència de malaltia: baixa consciència del teu problema/trastorn.
Espero haver-te ajudat guapa però t'animo a que puguis comptar amb la teva psicòloga ja que ella t'ho podrà explicar i definir millor que jo.
Laia Raventós,
Psicòloga.