Orientació sexual
Hola! Vaig directa al tema: Em posa més el porno entre noies que entre noi i noia. Vol dir que sóc lesviana (o bi) ? O simplement com que jo sóc dona i em sento més identificada amb elles m'exita més i punto? També volia preguntar-te com se sap quan t'agrada una persona, què es sent, com es diferencia que et caigui bé de que t'agradi...
Cristina Albó

Hola thinkerr,
L'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, és a dir, amb qui establim relacions d'intimitat, compromís i sexualitat. No es defineix ni en funció de amb qui tenim relacions sexuals o quin tipus de porno consumim...
Pel que fa al tema de com saber si algú t'agrada o no... les sensacions són molt subjectives però el factor comú que tothom descriu és que es senten coses de forma més intensa que amb una amistat, ganes de contacte físic, ganes de passar temps junts, ganes de compartir intimitats, i la intenció que la relació amb aquesta persona perduri en el temps.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com