no estíc be amb el meu cos
hola, sóc una noia molt vergonyosa i no li dic als meus pares que vull aprimar perquè em fa por que pensin en alguna cosa i doncs vull aprimar les cames ja que de cintura sóc normal però les cames són grosses i no m'agrada totes les meves amigues són magres i jo doncs ..... siusplau necessito aprimar important
Laura Fernández

Hola guapa :)
En primer lloc gràcies per contactar i confiar en nosaltres.
Pel que ens comentes veig que estàs preocupada per la mida de les teves cames i això et fa pensar que necessites aprimar-te.
Comentar-te en primer lloc, que la forma del nostre cos no ve determinada només pel nostre pes. Hi ha un factor genètic molt important, de més del 70%, i on la constitució de cada un és molt important.
Amb això et vull dir, que si la teva constitució és la de tenir unes cames més amples i una cintura més estreta, aquesta variació seguirà estant encara que perdis pes, perquè forma part de tu :)
Et recomano que no et capfiquis en la mida de les teves cames, ni tampoc en la mida de les cames de les teves amigues, doncs el cos ideal no existeix i tots tenim alguna part  que ens fa una mica més de nosa, i sinó pots preguntar-ho a alguna d' elles ;)
Espero haver-te ajudat
Una abraçada
Laura Fernàndez
Psicòloga