pinkk
Hola!
Una pregunta, si medeixo1,58 entre quien més hauria de estar? En plan el màxim i el mínim de pes que hauria de tindre per estar sana.
Gràcies!
Laura Fernández

Hola anònima :)
En primer lloc gràcies per contactar i confiar en nosaltres.
Calcular un pes ideal és una tasca impossible, de fet no existeix. Pensa que el pes és simplement un número, és una constant biològica que depèn de molts i diferents factors, per exemple la constitució, l'edat, el sexe, entre moltes altres.
Et recomano que no et preocupis per quin és el mínim i el màxim que podries tenir i intentis portar un estil de vida saludable en quan a alimentació i activitat física.
Pensa que en la teva edat el cos està finalitzant la seva etapa de desenvolupament físic, i és molt important que tingui tots els nutrients que necessita per fer correctament tot aquest procés.
Espero haver-te ajudat.
Una abraçada
Laura Fernàndez
Psicòloga