EM VEIG GORDA
Hola, fa temps que em veig molt gorda i peso com 72 kilos que es molt. M'agafa molta gana per l'ansietat i menjo merdes i després em sento malament i he arribat a vomitar algun cop. Se que no s'ha de fer perque es dolent i em puc obsessionar pero esque he intentat fer dieta, esport i tal i no aconsegueixo parar els atracons. Què em recomeneu?
Laura Fernández

Hola guapa!
En primer lloc gràcies per contactar-nos i confiar en nosaltres. Ets molt valenta en reconèixer aquesta situació i aquest és el primer pas de poder solucionar una situació que no ens agrada.
Pel que em comentes estàs preocupada pel teu pes. Veig que em dius que actualment peses al voltant de 72kg. Desconec quina és la teva alçada per tal de poder veure quin és el teu índex de massa corporal. Independentment d'aixó, com tu mateixa dius, obsessionar-te amb el número de la bàscula no és positiu per tu, ni tampoc els atracons ni molt menys vomitar després. Realment pots perjudicar seriosament la teva salut amb aquests episodis.
M'agradaria donar-te el contacte de l'ACAB (Associació contra l'anorèxia i la bulímia), on podràs explicar personalment el teu cas i  podran oferir-re recursos per poder solucionar aquesta situació. Et deixo l'enllaç de la web directament amb l'enllaç de contacte:  http://www.acab.org/ca/contactar
">
Espero haver-te ajudat.
Una abraçada
Laura Fernàndez
Psicòloga