Em menjo el cap jo sola
Hola, amb la meva parella mantenim relacions desde fa uns mesos i cada cop q ho Fem tinc la sensació de que estic embaraçada, es molt raro ja que no tenim cap problema i utilitzem preservatiu. L'ultim cop va ser fa un mes o algo aixi i en teoría ja en tindria que haver vingut la regla i se que no es va trencar el condo ni res i em fico molt nerviosa peruqe Tota la estona estic pensant en que m'ha de venir la regla. Se que son paranoies pero potser es que no es el métode mes efectiu o ns, pero m'agradaria q no tingues aquestes paranoies i potser el motiu de que pensi tan es pq no hem ve la regla?
Gracies
Mariona Busto

Hola Anonim_!
Si feu servir el preservatiu correctament i l'utilitzeu sempre durant tota la relació sexual, podeu estar tranquils perquè té una eficàcia molt alta (98-99%). És important que un cop hàgiu acabat comproveu que no s'hagi trencat, i que tot estigui bé.
Si tens cicles irregulars, de més de 28-35 dies, aleshores la regla no saps molt bé quan t'ha de venir de nou, i això pot ser susceptible a que ens "mengem el cap". Si veus que les regles tarden molts dies/setmanes en venir i tens dubtes de si podries estar embarassada perquè hi ha hagut alguna pràctica de risc, aleshores et recomanem que et facis una prova d'embaràs.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat