Cada vegada tinc més dubtes.
Hola adolescents! Ja vaig escriure sobre aquest mateix tema farà uns mesos i voldria tornar a demanar consell perquè a mesura que passa el temps en comptes d'aclararme em lio més.
Vaig parlar-vos de que no sabia si sentia amor o era que em pujava l'autoestima un noi. Bé, ja vaig dir-vos que mai havia tingut molta autoestima ni m'havia sentit molt estimada per cap noi. El cas és que fa gairebé sis mesos que vam tornar-nos a parlar amb un noi. Ell està enamorat de mi, jo d'ell no i ja ho hem parlat molts cops. Un dia a se casa vam liar-nos i va estar molt bé. Però aquests últims dies si comencem a liar-nos he de parar i explicar-li el que em passa perquè em sento rara i plena de dubtes.
Bàsicament em sento malament per si m'estic aprofitant de la persona només per pujar la meva autoestima. Jo me l'estimo molt i amb ell estic la mar de bé quan estem junts i no sé què és el que sento cap a ell. Una amiga va comentar-me que potser tinc por a no agradar-li a ningú més i per això m'aferro tant a ell sense saber quins sentiments tinc. Podria ser això, però també he de dir que un parell de nois aquest any m'han demanat lio i jo he dit que no. No sé, ell em tracta com una reina i em diu coses molt maques que em fan sentir estimada. Mai ningú havia fet això per mi i potser per aquesta raó no vull deixar de parlar i quedar amb ell. L'altre dia va tenir un detall preciós i em vaig emocionar.
També està el tema que m'importa molt el que pensi la gent. No sé, potser sóc una desesperada que se'n va amb el primer només perquè li diu coses maques i li puja l'autoestima?
Sé que si fos aquest cas, el millor seria allunyar-me d'ell. Però no vull fer-ho perquè em tracta i em sento massa bé amb ell. A més, em treu una mica de la rutina, ja que estic fent 2n batx i em passo tots els dies estudiant. Només surto dissabtes i quedo amb ell a se casa. Potser tinc ganes de tenir algu amb un noi, és igual quin sigui aquest noi?
No sé, què en penseu voslatres? Creieu que m'estic forçant a sentir amor quan no el sento? M'estic aprofitant d'ell? No paro de pensar en el tema i em rallo cada vegada més i més. També he de dir que ojala tingués clar que m'agradés perquè seria el novio perfecte, us ho juro.
No sé, estic bastant rallada i trista perquè no vull fer-li mal i vull quedar amb ell i no sé quin sentiment és aquest. És com un vull i no vull alhora, i si se n'anés amb una altra noia em posaria molt gelosa.
PD: perdó pel rollo que us he fotut però no m'entenc a mi mateixa i necessito consell. Moltes gràcies per tota la feina que feu per nosaltres!
Petons
Estrella Dorca

Hola!
Doncs crec que tens molt clar els teus sentiments i el que vols.
M'agrada veure que esculls persones que et tractin bé i et facin sentir còmodes i això és genial.
També m'agrada que tu mateixa saps que no vols tenir una relació de parella estable amb ell, que no te l'imagines com la teva parella.
L'important en aquestes situacions és ser molt sincera i honesta (per tu i per ell). Tu has de dir el que sents quan estàs amb ell, deixar-li clar que no n'estàs enamorada i que possiblement no tindreu una relació de parella. Tot i així, és probable que a tots dos us agradi estar junts i tenir algun tipus de relació sexual o íntima. Si sou clars l'un amb l'altre, genial!
Tot i això, també has de ser conscient que possiblement aquest noi té sentiments cap a tu més profunds, de manera que si veus que el teu comportament o que aquest estil de relació no l'omple i el fa patir... potser hauràs de ser tu qui faci el primer pas per tallar aquesta relació.
Les relacions si fan sentir bé a les persones, genial! en el moment en què algú comença a patir...
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico