Preucupada
Hola<3
A veure jo sóc gorda, tinc 13 anys i medeixo 156cm.
Fa 4 mesos enrere pesava 50kg i acabava de fer els 13.
Ara peso 46kg, i no he crescut ni baixat de mida.
Em preucupa una mica aquesta baixada de pes, fa 2 mesos vaig anar el pediatre i pesava 48kg i em van dir que anava bé pro ara...
Mercii<3<3 m'encanteu
Laura Fernández

Hola Lili,
En primer lloc moltes gràcies per contactar-nos i confiar en nosaltres.
Pel que ens comentes et preocupa la disminució de pes que has tingut, uns 4 quilos en 4 mesos aproximadament. Entenc que t'angoixi una mica si estàs acostumada a tenir un pes més alt, tot i que els 50 kg que em comentaves a l'inici entrarien dins de la normalitat per una persona de la teva alçada. I també, tot i que sigui més baixet, el pes que tens ara també entraria.
Pensa que actualment el teu cos està encara desenvolupant-se, i de vegades apareixen oscil·lacions en el pes que formen part de la normalitat. També vull comentar-te que el pes pot ser molt variant en funció de diferents factors, per exemple la menstruació, si anem al lavabo, entre moltes altres coses ;)
Intenta no capficar-te massa, si portes un estil de vida saludable en quan a alimentació i esport, i el pedriatre et va comentar que estaves bé no li donis moltes voltes.
Si veus que el pes segueix disminuïnt més, aleshores et recomano que tornis al pediatre perque pugui tornar a valorar-ho.
Espero haver-te ajudat guapa!
Una abraçada!
Laura Fernández
Psicòloga