Estic feta un lio
Jo estaba sortint amb un noi portavem 1 any i 1 mes, pro ho vam deixar per un motiu, el cas es que quan va passar un temps vam estar de lio/novios i discutiem tot el rato i es una relació molt tóxica, ho diu tothom pero jo no el hi faig cas, jo estic molt enamorada d’ell pero veig que ell no ho esta de mi, sembla que no l’importi perque fa coses que em fan mal li dic i ho torna a fer i sempre el perdono i torna a passar el mateix, i nose que fer perque si el deixo no podre viure sense ell..estic enamoradisima i crec q es l’amor de la meva vida, el diu que m’estima i que l’importo pero no ho demostra i li dic moltes vegades pero acava fent el mateix i sempre discutim, i si no el deixo estaré malament tot el rato, i les meves amigues diuen que m’esta utilitzant i que soc el seu segon plat perque cada vegada q ho deixem s’enva a lligar amb altres i a perlar amb elles i un dia quan ho vam deixar va estar de lio amb una al dia seguent i nose que pensar..ajuda siusplau..
Estrella Dorca

Hola Morenita,
Doncs em sap molt greu llegir la teva consulta. Una parella ens aporta benestar, seguretat i confiança. I si no hi ha aquests tres pilars... potser no estem una relació sana.
Pel que expliques, estàs patint constantment, et fa sentir malament i notes que l'amor no es recíproc... Així doncs, què et manté unida a ell? I què és el que t'agrada d'ell?
Normalment de la nostra parella ens agrada com ens fa sentir, però no només a estona (o quan ell vulgui), sinó sempre! Fins i tot en una discussió, la teva parella et segueix respectant i tractant amb afecte. Si no és així... potser hauràs de fer un plantejament.
Sé que fa mal i és difícil... però creus que canviarà alguna cosa? Realment tens la sensació que et tractarà de manera diferent? Quant de temps pots aguantar aquesta situació?
Potser és moment de refugiar-te en les teves amigues, quedar amb elles i envoltar-te del seu amor cap a tu. Deixa't cuidar ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico