ns
Aquest any estic a canada estudiant, I hi ha un noi (el qual m'agrada) que m'ha demanat per sortir, pero el meu "pare" ( el daqui) no li agrada, I sinserament no se que fer, perque no el PUC portar a casa. Que vaig, surto amb ell o no?
Laltre cosa es que mai he tingut un novio, I no se que fer per una cita, aixo tambe em tira una mica enrera, perque es amb angles.
Estrella Dorca

Hola Marta,
I si abans de preguntar-te si el podràs portar a casa o com evolucionarà la relació, comences pel principi?
Dedica't unes setmanes a conèixer una mica més aquest noi, a quedar amb ell, a fer-hi bromes... a veure com et sents. Així també aniràs veient si tu et sents còmode i preparada per tenir-hi algun tipus de relació ;)
A vegades comencem a pensar tant enllà que ens saltem els primers passos i són molt importants! Parla amb ell, coneixe-lo, toqueu-vos i ja aniràs veient com evoluciona i com et sents.
Ah! i pel teu pare... quan tu estiguis una mica més segura ja li explicaràs ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico