Tinc un dubte molt gran..
Hola bona tarda... El problema que et dire ara nomes ho sap una companya de treball que es molt mes gran que jo.. li he dit a ella perque a veure si a ella li ha passat.. : Doncs ahir a la nit hem vaig anar a dormir mes aviat que la meva parella que estaba al costat.. com cada nit dormim junts.. total.. que desopte hem vaig depertar cap a les 3 perque resulta que la meva parella se estava masturvan miran el seu movil.. i a sobre jo no parava de mirar perque estava flipan.. tu juru que m’ha va pujar una sensasio de nervis amb un dolor de panxa.. i doncs clar, he estat tot el dia pluran perque me sentit molt extranya i cada cop que i penso m’entren unas ganes de plorar que no son normals... es que penso que aixo significa que jo no li donc 100% de l’ho que ell vol que li dongui.. i no se que fer de veritat.. no se si es normal o que pero aixo per a mi es una falta de respecta. ELL no s’hi imagina que ho he vist, osigui ell no sap que ho se. Ajudam siuplau!!!! Estic dels nervissss!!! Gracies
Mariona Busto

Hola holakase!
Tenir parella i masturbar-se individualment, no és incompatible. Fer-ho mentre tu dorm al costat, sense tu saber-ho, pot incomodar-te, semblar-te una falta de respecte i generar-te molt malestar. Fixa't que potser estaria bé que en poguéssiu parlar, perquè sovint podem interpretar coses que potser no s'ajusten a la realitat: "penso que això significa que jo no li dono 100% del que ell vol que li doni...", i si a tu no t'agrada que ho faci davant teu, mentre dorms, ho ha de saber perquè pugui respectar les teves necessitats i no fer-ho davant teu. Recorda que la confiança dins la parella és un dels seus pilars, i hem de poder parlar dels temes que ens amoïnen i ens generen preocupacions.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat