Relacions sexuals
Hola, he tingut unes quantes relacions sexuals, i em sembla que tinc un problema.
La cosa es que a tots els videos que havia vist anteriorment i pel que tenia entes, la pell ha de baixar fins a sota del capullo, i a mi no hi ha manera de que em baixi.
La cosa es que quan el penis es posa erecte, el capullo en si s'infla molt, i a l'hora de baixar, la pell no dona de si i em fa mal.
Tambe afegeixo que no m'he pogut correr cap vegada....
Es algun problema greu??
Moltes gràcies
Mariona Busto

Hola Sinombre_11!
Si et va mal en baixar la pell del penis, et recomanaríem que anessis al metge perquè pogués valorar-ho, perquè podria tractar-se de fimosi. Sabem que a vegades pot costar anar al metge per consultar sobre aquests temes, però hem de deixar les vergonyes de banda, ja que quan es tracta de salut és el que hem de fer prevaler!
Quan parles que "no m'he pogut córrer cap vegada...", et refereixes a en cap situació o només et passa quan tens relacions sexuals amb altres persones? Depenent de l'edat que tinguis, si mai has ejaculat (ni amb masturbació), pot estar encara dins de la normalitat pròpia del desenvolupament. Si això només et passa en les relacions sexuals compartides, aleshores podria ser per diferents motius: perquè estàs nerviós, perquè no hi ha suficient confiança amb la persona amb la qual estàs, perquè et faci mal amb la penetració... De totes maneres, i per quedar-te més tranquil, pots aprofitar la visita amb el metge per comentar-li.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat