No se que soc!
Desde fa com un any ja no m'atrauen tant els tios com o feien avans. Puc veure un noi i trovar-lo guapo pero a l'hora de liarme amb ell no sento absolutament res, es mes em canso i em fa pal. Apart les polles em fan mooolt asco. Tinc una amiga que es bi i diu que mola mes amb una tia...O vui provar amb una tia per saber que soc, pero o vui fer be perque amb els nois ja l'he cagat molt. no vui preses pero ja vui saber que soc. pero nose com fer-ho amb una noia perque ninguna porta un cartell que diu que es bi! Llavontes com o se i si em llanço i no o es? AJUUDAA.
Mariona Busto

Hola Andrea!
És força habitual tenir dubtes sobre la nostra orientació sexual a l'adolescència. Fixa't que si has tingut males experiències amb nois, és lògic que estiguis cansada i et faci certa mandra... però no tinguis pressa, dóna't el temps que necessitis. La nostra orientació sexual ve definida per de qui ens enamorem, no només pel fet d'embolicar-nos o anar-nos-en al llit amb una persona, per tant, per saber de qui t'enamores necessites temps i que les circumstàncies que vagis vivint t'ajudin a anar-ho esbrinant. No tinguis pressa! És cert que ningú porta un cartell on indiqui si és bi, però segurament si comences a sentir atracció per alguna noia i aquesta et segueix en rotllo, ho tindràs més fàcil per llançar-te si això és el que et ve de gust.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Andrea!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat