Masturbació femenina24
Bon dia,
Gràcies pel que feu. Porto uns mesos intentant mastubar-me. He llegit altres consultes en les que dieu que el primer es coneixer el teu cos i ho fet, ja he situat el clítoris i m'he mirat el vídeo en el que ensenyen les diferents tècniques de masturbació. Però quan intento fer-ho, no se ni per on començar, mai sento plaer i intento pensar en alguna cosa que m'exiti i no se que passa però només sento una cosa extranya que no es gaire agradable, estic indiferent. Tinc un problema? Qué puc fer? Per on començo a masturbar-me? On? Quan? Esque vaig una mica perduda...
Moltes gràcies per la vostra feina!
Mariona Busto

Hola polololo!
No, no tens un problema! Estàs començant a conèixer-te, i això requereix un temps i un aprenentatge. És fantàstic que hagis explorat el teu cos, que hagis localitzat el teu clítoris i t'hagis mirat el vídeo, tot plegat t'ajudarà moltíssim!
Fixa't que estàs començant, que has d'anar descobrint que t'excita, quins pensaments ho potencien, quina estimulació t'agrada, etc. La nostra recomanació és que et dediquis temps, que no vagis directament a estimular els genitals, que exploris tot el teu cos i les sensacions que vas experimentant mentre t'acaricies i t'acarones pensant coses que t'excitin i t'agradin. A poc a poc, i si et ve de gust, vés descobrint els teus genitals, pots estimular-los a diferents ritmes i intensitats, més ràpid o més suau, tocant directament el clítoris o pels voltants... a poc a poc i sense pressa, i des de la curiositat, sense esperar res en concret, simplement deixant-te anar. Veuràs que de mica en mica vas descobrint coses noves i les sensacions poden convertir-se en més plaents.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat