Després de l'orgasme
Hola!
Primer de tot gràcies per l'atenció!
Començo, tinc 16 anys i desde ja fa un temps que despres de quan em corro, als 5-10 minuts, de vegades em fa una mica de mal el penis. Vaig al lavabo faig pipí normal, sense cap mal al pixar, i o bé als 5 minuts ja casi no el noto o bé segueix 20-30 minuts disminuint progresivament. Es normal?
També noto que quan això pasa, el meu penis, que ja no esta en estat erecte, sem torça mes del normal i es com que no es relaxa del tot, sino que segueix una mica tensionat, pero sense estar en estat erecte, ni molt menys.
Això no m'impedeix fer vida normal, l'únic que m'incomoda una mica els moments posteriors a tocarme.
Gràcies!!!
Cristina Albó

Hola Joan36,
Després de l'orgasme venen dues fases més de la resposta sexual humana, la ressolució i el periode refractari.
La resolució és la fase en la que
el cos torna al seu estat de repòs, al seu estat de no-excitació, el
penis perd l'erecció progressivament, els testicles tornen al seu punt
de partida, la sang torna a circular per tot el cos amb normalitat, el
cor batega de nou al seu ritme habitual, etc...
El període refractari es l'última fase i és el temps que ha de passar des que acaba la relació sexual fins que podem iniciar-ne una de nou.
I
el més habitual és que no passi de cop, sinó que sigui progressiu. Pel
que fa al dolor, et recomanem consultar-ho amb el metge.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com