Estaturaaaa
Hola, em preocupa la meva altura, ja que faig 4t d'eso i faré 16 anys dintre de 8 mesos, i medeixo 1,53m. Des del meu punt de vista, soc massa baixet x a un nen de la meva edat, els meus pares tampoc son molt alts, que podria fer, menjar o algo per guanyar altura?
Moltes gràcies !!
Laura Fernández

Bon dia :)
En primer lloc gràcies per contactar i confiar en nosaltres.
Pel que em comentes veig que estàs preocupat per la teva alçada i et fa pensar en que "ets baixet" per la teva edat.
Pensa que amb 16 anys el teu cos encara s'està desenvolupant i estàs en fase de creixement. Aquest procés és diferent en cada persona i per això alguns nois poden fer "l'estirón" abans o després.
No hi ha cap aliment que faciliti ser més alt per si sol. El que si et recomano és seguir un estil de vida saludable en quan a alimentació i activitat física per tal d'assegurar que el cos rep els nutrients que necessita per tal de seguir creixent.
Espero haver-te ajudat.
Una abraçada
Laura Fernàndez