Alè
Hola!
Sempre tinc la sensació d’un mal gust a la meva boca y la noto seca. Em rento les dents SEMPRE inculos més vegades de lo necessari, em paso el fil dental, fluor, rascador de llengua,etc i encara i així després d’una estona de haver-me rentat les dents tinc la sensació de que faig mal alè i no se com solucionar-ho. Em sento molt insegura a l’hora de fer petons la gent, parlar i em sento com bruta. He probat tots els trucs per combatir-ho i no se que fer més!
Que puc fer-ne? Gracies
Laia Reventós

Hola Guapa!
Està molt bé que utilitzis tans d'estris per netejar la teva boca, a nivell de salut bucal això és molt important. Ara bé, el mal alè pot ser que vingui per altres factors que no vinguin pel fet de no netejar-se bé la boca.
La llimona és un aliment que combat el mal alè d'entre molts altres beneficis. Pots provar de beure aigua amb llimona de bon matí, i seguir amb la rutina bucal que ja fas. També pot ser que hi hagi aliments que no toleris bé i facis una mala digestió. Si tot segueix així amb el pas dels mesos i no se solucionés, aleshores et recomano que demanis ajuda professional al teu metge de referència que et pugui fer alguna prescripció mèdica.
Espero haver-te ajudat i gràcies per comptar amb nosaltres :)
Laia Raventós,
Psicòloga