Ajudaaaaaa.em fa por
Hola soc una persona que mai ha tingut sexe.
Em vull masturbar jo mateixa i se com fer.ho.
Pero em fa una mica de coseta.FA MAL?
Potser tindre sexe d.aqui poc i vull saber si fa mal quan et masturbes o quan fas el sexe.
Mariona Busto

Hola Abc!
La masturbació no ha de fer mal. Si tens ganes i curiositat per conèixer la teva sexualitat i el teu plaer, et recomanem que primer de tot coneguis els teus genitals. T'animem a agafar un mirallet i observar la teva vulva i les seves parts. Has localitzat el teu clítoris?
La funció del clítoris és proporcionar-nos plaer, està "dissenyat" per això! Per tant, pots començar per acaronar aquesta zona, amb diferents ritmes i intensitats, i anar descobrint de mica en mica quines sensacions et provoca. Si et fa mal, para i buscar una nova manera d'estimular-te. Si la zona està lubricada, per la mateixa excitació, tot serà més fàcil.
Veuràs que de mica en mica vas coneixent-te millor, però recorda que no ha de fer-te mal la masturbació!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat