cohibida
Holaa. nose perque pero al llit em cohibeixo molt i fa que no pugui arribar a disfrutar, em centro mes en el soroll que poguem ocsionar amb el llit o amb les veus que amb el propi plaer i aixo em cansa. Sabeu que puc fer per a no cohibirme tan i disfrutar mes? moltes gracies
Mariona Busto

Hola!
Imaginem que això et passa perquè hi ha la possibilitat que algú us pugui sentir mentre esteu mantenint relacions sexuals, i això dificulta la concentració.
És lògic que si estic patint perquè ens puguin escoltar, no pugui centrar-me en el plaer, en allò que estem fent i en les sensacions que estic experimentant. Una opció seria intentar buscar un lloc on pugueu estar tranquils, sense possibles interrupcions, i sabent que ningú pot escoltar-vos o sentir el soroll del llit. Segurament així et podràs deixar anar més i no sentiràs que estàs tan cohibida.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat