Vull follar ja
Hola:
1a: Us volia dir que ja fa setmanes que tinc ganes de follar i liarme, sempre miro porno i em poso super calenta i cada dia penso que magradaria liarme o follar però esque nomes tinc 12 anys i llavors no vull correr i tampoc tinc novio ni res. Necessito ajuda perquè no se si aoc una sortida sexual.
2a: No se pq quan em masturbo{ soc una noia} no sento plaer i no se pq, i amb el porno tampoc només em corro pero no m'exito i no se que fer.
Gràcies per la vostra ajuda
Cristina Albó

Hola Vgp17,
En primer lloc, gràcies per escriure'ns!
No ets ninguna
sortida sexual, senzillament comences a sentir curiositat per les
relacions sexuals i el sexe, i això no és dolent, ara bé, com tu dius,
no cal córrer! Hi haurà temps per a tot! El porno el que fa és
excitar-nos, de fet, és l'únic objectiu del porno, excitar l'espectador.
Per tant, hem de tenir present que és totalment ficció, però és normal
que t'exciti!
Pel que fa a la segona pregunta, quan dius que et corre's,
possiblement fas referència al fet que lubriques. La lubricació davant
d'una estimulació sexual, sovint va lligada a l'excitació sexual (tot i
que no sempre és així). Amb la masturbació femenina, és important que
centrem l'atenció en el clítoris i el seu entorn. Acarona la zona, de
dalt a baixa, de dreta a esquerre o en forma de cercles, per sobre les
calcetes o la roba o per dins directament sobre la pell. Juga amb el
ritme i la velocitat i a poc a poc aniràs descobrint com sentir plaer.
Una abraçada i gràcies per la teva confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com