DESESPERADAAAA!!
Hola tinc un problema, tinc novio i portem 2 mesos i pico junts.. i desde fa unes 2 semanes estem molt distants, no he parlat d aixo amb ell pero crec k m'estic pillant per el meu germanastre i x aixo estic tan rara ultimament... k faaig??!! Ajuda siusplau, si ho haig d deixar amb el novio prefereixo k em deixi ell pero per moltes vegades k ens discutim mai em deixa ni res, es com el meu "perrito faldero" desde k li vaig dir k no estava a gust, els primers dies fa graxiia pero cansa bastant.. AJUDA! MIL GRACIES, PETONS ADOLESSCENTSSS:3
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs em sembla que si el teu novio no té intenció de deixar-te el que farà ell és fer el que està fent ara, que és intentar trobar solucions per solucionar el problema i que estigueu bé junts. Per tant, si ets tu la que vol deixar la relació, t'hauràs d'afrontar i responsabilitzar-lo de trencar la relació. L'estratègia de fer que discutiu per a què et deixi és massa injusta , perquè ell vol estar amb tu! Si necessites estar sola perquè estàs confusa, tens dret a fer-ho, però el teu nòvio també es mereix que el respectis, afrontis el deixar-ho, i deixis de discutir. Eli Aulet www.interpersonal.cat