Pene curvat
Hola, tinc un dubte, quan vaig al lavabo a ferme una palla i se me pose dura, a part de que trobo que la tinc molt gran, tinc el penis curvat i jo no se si es normal, i una altra cosa que em passa es q quan miro porno em corro súper ràpid i quan no miro em corro mes lent, el q no se es si em correré ràpid o lent con folli...
Gràcies
Mariona Busto

Hola Edleam!
La majoria de penis, en erecció, tenen certa curvatura, ja sigui cap amunt, cap avall o cap als costats. Si observessis que aquesta curvatura és molt pronunciada, i que et dificulta mantenir relacions sexuals o que et produeix molèsties quan et masturbes, aleshores et recomanaríem que anessis al metge perquè pogués valorar-ho.
La pornografia és un recurs audiovisual dirigit a persones majors de 18 anys, que té com a objectiu excitar. Quan estem molt excitats si tenim una bona estimulació, és completament normal ejacular ràpidament. Amb la imaginació hem de recrear nosaltres mateixos les nostres fantasies per poder excitar-nos, i a vegades no és tan ràpid com si ho estem mirant per la pantalla, on no hem de pensar gaire, simplement mirar. Recorda però que el que veiem en el porno és ficció, en cap cas és un documental.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat