Problema erecció
Holaaaa!
Estic començant amb un noi que es mes gran que jo que ha tingut 2 relacions bastant llargues.
Estem super bé però quan ho hem intentat fer, a ell quasi no se li posa dura. Una mica si, de fet amb la boca i masturbació s'ha arribat a correr pero no es posa prou dura com per poder fer penetració.
Diu que amb la seva anterior relacio també li va passar que necessita molta confiança per funcionar del tot. El vull ajudar pero no sé què fer perquè si parlem crec que encara s'obsessiona mes i encara funciona menys, i l'estimulació crec que no funciona, perquè realment em crec que es posa tope calent quan ho fem, es un tema mes fisic. I diu que necessita confiança pero tampoc se com ferho perquè ho fem sols a casa amb tota la calma del mon, amb molts preliminars... Només puc esperar? Per que creieu que li passa això? És només un tema mental? Ell diu que amb la seva anterior parella li passava igual fins que va deixar de passar.
Gràcies!! Petonets
Mariona Busto

Hola boladefoc!
Quan ell està sol i es masturba també li passa? Entenem que això només passa quan està tenint sexe amb una altra persona, oi?
La confiança sol ser un element fonamental perquè pugui donar-se una erecció, i aquesta confiança necessita temps per construir-se. Fixa't que sovint quan hi ha dificultats amb l'erecció, centrem tota l'atenció en el penis, en si està prou dur o no, en si permet la penetració o no... i aquesta atenció exclusiva a què fa el penis, dificulta molt que pugui respondre com ens agradaria.
És important que no ens focalitzem únicament en el penis i l'erecció, recordeu que teniu tot un cos susceptible a ser estimulat i que pot proporcionar-nos molt plaer. Veureu que com menys pendents estigueu de l'erecció, més probable serà que aquesta es produeixi. No tingueu pressa i centreu-vos a gaudir i passar-ho bé, independentment de si hi ha erecció o no.
Si veieu que tot i així la dificultat persisteix i és quelcom que us amoïna, podeu consultar amb un/a psicòleg/a especialista en sexologia clínica perquè pugui valorar-ho amb més profunditat i determinar quines són les causes i com podem solucionar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat