pinkk
Hola!
·Jo tinc molt de pit una 85 e i pues els tinc caiguts. M'agradaria saber si hi ha alguna manera de que es pujessin una mica, ficar-me el sostenidor més temps durant el dia i tal, perquè quan estic per casa me'l trec. Les dones m'entendreu que és una lliberació. Però ns si hi ha una altra manera...
·Quines fruites recomaneu menjar per esmorzar i quines per brenar?
·Engreixa o seria millor evitar menjar fruita per sopar? Osigui sopar, i de postre menjar fruita.
Gràcies.
Laia Reventós

Hola Anònima!
Gràcies per confiar en nosaltres i consultar els teus dubtes.
Responent a les teves preguntes:
- Si tens els pits grans, és natural que els pits caiguin. No per portar posats més temps els Sostenidors, mantindràs pujats els teus pits, ja que la gravetat es fa caure i els sostenidors el que fan és mantenir-los sostinguts. I com tu dius, és una alliberació total anar per casa còmoda! Què pots fer doncs? Hi ha exercicis que treballen la zona del pit. Al cap i a la fi, la major part dels pits són acumuacions de greix. Si els exercim, eliminem l'excés de greix acumulat i pot ser que estiguin més forts. Ara bé, jo de tu no m'obsessionaria, és algo molt comú i normal entre totes les dones.
- Tan per esmorzar com per berenar pots menjar les fruites que tu escullis, no hi ha un horari per menjar segons una fruita. La qüestió és menjar fruita diàriament i anar variant.
- És un mite!! La fruita no engreixa si la mengem de postre per sopar! Escull la fruita que et vingui de gust i te la menges de postre. Cada dia hauries d'anar variant, això sí. I també hauries d'anar alternant el postre: un dia fruita, un altre dia iogurt, mató, etc.
Espero haver-te ajudat guapa.
Fins aviat,
Laia Raventós,
Psicòloga.