Em tallare i no sabre que fer
Hola adolescentsss!! Gracies per tot el que feu i els consells que doneu.
Us volia comentar un prpblema que tinc. Bueno en realitat dos. El primer es que estic parlant amb un noi mes gran que jo per whatsapp, ell em va obrir. La cosa es que jo per whatsapp i en general en la vida, no se treure molts temes de conversa i em fa por que quan quedem i tal i tb mentre parlem per whats es desinteressi per q sembla que soc molt tallada. Consells per semblar interessant i temes de conver per whats?? Si us serveix ell fa futbol.
I el 2n dubte que tinc es: fa una setmana que parlem mes o menys i hem decidit quedar. Jo encara mai m he liat amb ningu i realment sera casi la 1a "cita" que he tingut. La cosa es que, es molt aviat per quedar amb ell si nmes fa una setmana q parlem??
Mariona Busto

Hola julieta!
No hi ha millor presentació que ser tu mateixa en tot moment. Fixa't que quan intentem ser o semblar qui no som, no ens mostren naturals, espontànies i transparents. Per tant, la millor recomanació és que siguis tal com ets, perquè això és el que enamora de les persones.
Pel que fa a temes de conversa, n'hi ha infinits! Pots parlar d'esports, de música, de sèries, de pel·lícules, de l'insti, de viatges, de hobbies, de llibres, d'experiències que has viscut o que t'agradaria viure... segur que si hi penses, tens un munt de coses sobre les quals parlar!
Nosaltres no podem valorar si és massa aviat per quedar amb ell ja o no, però valora tu mateixa si et ve de gust, si et sent preparada, i si potser prefereixes que la primera "cita" sigui amb més gent (potser així et sents més tranquil·la, per a un primer contacte). Recorda que sempre que coneixem algú a través de les xarxes socials, no sabem en realitat qui hi ha darrere de la pantalla, per tant, si no saps res d'aquest noi i voleu quedar, molt important que no vagis sola, que quedeu en un lloc públic on hi hagi més gent, que algun adult de referència sàpiga on ets i amb qui.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat