Sol sempre, vull que aixó canvii
Bueno, no se per on començar... soc un noi de 16 anys que mai he encaixat del tot en el lloc on visc i si començo a mirar al meu voltant veig que tothom te el seu grupet d'amics amb els que riuen i passen una bona estona i jo doncs estic sol.
El problema no es estar sol, el problema es estar-ho sempre i que cap persona es comuniqui amb mi si no es que volen ajuda amb els deures o preguntarme dubtes de l'escola o algo així.
He de reconéixer que soc bastant diferent a les persones que m'envolten i possiblement per aixó mai acabo de encaixar pero per altra banda aixó es lo bó de l'èsser humà no? La diversitat sempre es bona i dona lloc a una societat més variada!
El que m'agradaria es que m'aconsellessiu sobre que puc fer en la meva situació i tal ^^
Gracies!
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs hauries de veure quines coses fas tu per estar tan sol. Sempre tenim una responsabilitat en com ens va la vida i hem de posar-nos com si fóssim espectadors i observar què fem al dia a dia per noa conseguir el que volem. Per exemple, què fas quan arribes a classe? saludes? a l'hora del descans fas alguna cosa per tenir conversa amb algu? fas alguna activitat fora de l'horari escolar per a conèixer gent i relacionar-te? Les respostes t'orientaran a veure cap on has d'anar.
Estic d'acord en que la diversitat és bona, però discrepo en que un s'hagi de sentir que no encaixa per a mantenir aquesta diversitat en la societat. Crec que t'has de donar el dret de moure fitxa i començar a cuidar el teu espai de relació social!!! Dóna't tu regals a la teva vida i no esperis que siguin els altres!! Si tot depèn dels altres a la nostra vida, potser no arribaran mai les recompenses!
Endavant! Eli Aulet www.interpersonalc.at