jo i els meus dubtes 2
Hola.
Estic molt trista perquè tinc 24 anys apunt de fer-ne 25 i sempre, sempre, sempre penso que m'agradaria tenir menys edat de la que tinc.
Per exemple, quan tenia 7 anys ja ho feia, feia veure que tenia menys, bueno a vegades també feia veure que tenia més edat clar, però no sé sempre vull ser més petita...
Per exemple ara m'agradaria tenir 19 anys, però quedar-me tota la vida als 19 anys o així.
Però no m'agradaria tornar a tenir la vida que he tingut perquè ho he passat molt malament, però no sé per què vull ser més jove de lo que sóc. Fins i tot m'agradaria tenir 16 anys, és com que em fa por créixer o no sé jo.
Quasi sempre faig lo que fa l'altre gent, fins i tot em vaig drogar un cop. i els meus gustos canvien segons amb qui estic. i intento pensar què m'agrada de veritat però no ho sé. Sóc una persona que quasi no m'espavilo. I no faig moltes coses per por, per exemple anar un lloc concret amb el meu cotxe conduint jo.
A part de voler ser més petita, alhora també m'agradaria ser més gran, perquè vull saber com serà la meva vida llavors.... però molts cops he pensat en el suïcidi perquè la meva vida és i ha sigut sempre una merda... Sempre m'he imaginat com seria jo més gran i mai ho he encertat, de fet quan era petita pensava que els 20 anys seria mare, i ara encara no em sento preparada (i bueno crec que amb 24 és normal). Però jo per exemple tinc el somni de ser psicòloga... però no sé si ho aconseguiré perquè necessito moltes coses, com per exemple diners, treballar (i mai ho he fet tret de 3 mesos un cop), ser més independent... saber-me espavilar... i treure bones notes... i jo a la eso treia 0, 1, 2, 3 i 4 (no vaig repetir mai per això), també tinc tlp...
I si us sóc sincera... sento molt el meu catxo text i no sé necessito ser escoltada i necessito ajuda, tot i que ja vaig amb una psicòloga, i estic en un prelaboral per persones amb trastorn mental. (però a la que se m'acabin els 3 anys... ja no seré persona no sabré què fer...).
Bueno en fi...
Estrella Dorca

Hola bonica,
Tinc la sensació que el teu cervell va del futur al passat i li costa centrar-se al present. Tens un ideal poc realista del futur, (mare amb 20 anys??) però hi ha algunes coses que sí que pots aconseguir (la carrera de psicologia, per exemple). Cal que et facis un petit pla i treballar per objectius:
• Necessites diners? Busca alguna feina que et doni ingressos
• Necessites formació? Comença a buscar la formació que necessites per accedir a la carrera i segueix el traçat.
Mica en mica. I deixa't ajudar pel professional de la psicologia que tens al costat. Sigues sincera.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico