Fer-se moltes "pajes" pot portar problemes?
Bones adolescents.cat,
Jo ja fa bastant que em masturbo, és algo rutinari en mi.
Però em preguntaba si això suposaria algun problema, perquè he vist que hi ha parts del meu mebre que han canviat de color cap a fosc, potser és per què apreto molt?
I relacionat amb això, un dia ho estava fent amb una noia i sem baixava sola estant dins seu, podria ser que aquests fets estiguéssin relacionats? O que tingués algun problema?
Moltissimes gràcies.
Cristina Albó

Hola Someonejaja,
La masturbació no és perjudicial per la
salut, és la manera que tenim de conèixer el propi cos i de saber com
funciona el propi plaer. T'animem a seguir descobrint-te ;)
Pel
que fa a la part del penis que t'ha canviat de color, el millor seria
que consultessis amb el metge de capçalera o amb un andròleg. És
important que quan observeu canvis en els nostres genitals, a la pell,
en els fluids, el color o l'olor del semen, etc... ho consulteu amb
professionals de la medicina per a poder descartar qualsevol infecció.
Pel
que fa a "un dia ho estava fent amb una noia i sem baixava sola estant
dins seu", entenem que fas referència a l'erecció. No té res a veure amb
la masturbació. Per a que hi hagi una erecció és umportant que estigueu
centrats en el plaer i el passar-ho bé, si això no es dóna i sentiu que
teniu una pressió per a fer gaudir a l'altra persona amb la penetració i
per tant, amb la vostra erecció, aquesta es perdrà ja que hauràs deixat
de divertir-te.
Per tant, no centreu les relacions sexuals en la penetració, gaudiu, descobriu, jugueu, etc...
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com