Depressió, desesperació i tristesa
Bones, sóc un noi de l’alt Urgell que ja no sap que fer, explico. Fa uns 6 mesos que estic boig per una companya, en aquestos mesos ho he pensat en altra cosa que en una relació amb ella, dia a dia. A les nits inclús vaig somiar amb ella, somnis d’amor, de futur. Desesperat vaig parlar amb una altra companya que ja s’habia adonat dels meus sentiments i inclús parlava amb altres companyes de la bona persona que fèiem. Aquesta em va dir que escrigué una carta. Fa uns dies li he entregat la carta i la seva resposta a estat que sóc molt bona persona amb moltíssim amor però que no volia res amb mi, però segueix “provocant”. Si no vol res no se per quina raó em mostra tan d’afecte, se que ella no te a ningú especial i que seríem molt bona parella. Ara jo estic estic fatal, no surto ni faig res de res. Necessito ajuda, si us plau responeu me, no se que fer, només plorar i plorar...
Estrella Dorca

Hola Manu,
Requereix molt valor exposar els propis sentiments a una altra persona! És fantàstic que ho hagis pogut expressar.
Però ara has d'acceptar la seva resposta. Si ella t'ha dit que no vol res amb tu, és que NO VOL RES AMB TU. No està "provocant", segurament no vol fer-te mal i no sap com fer-ho. Així que, si ho necessites, allunya't un temps d'ella per agafar distància i poder-la oblidar, d'acord?
Tot el temps que tu has invertit en imaginar-te la vostra relació, tots els comentaris de "suport" que has rebut, no tenen cap valor. L'únic important és si tots dos voleu el mateix, i és que no. Em sap greu ser tant clara, però a vegades és necessari.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico