Tristesa d'amor!!?
Hola!! Des de fa un any m'agrada un noi, i bueno ell es popular i tal... i resulta que a una "amiga" meva (no li tinc molta confiança ni ens coneixem molt) també li agrada... les dues estem super enamorades d'ell i a ella se li nota moltissim, va a parlar amb ell cada canvi de classe i ell li segueix el rotllo; però jo no m'atreveixo perquè no vull que noti que m'agrada. Al pati sempre els veig junts jugant a futbol i el cor se'm trenca en mil troços... sempre al pati estic sola escoltant musica trista... les meves millors amigues saben el que em passa pero esque per culpa d'aquest noi he suspès moltes assignatures perquè en lloc de tenir als estudis al cap el tinc a ell. Les meves amigues diuen que estic molt obsessionada amb ell, i que si tan mal em fa l'he d'oblidar, però jo ho he provat i no he pogut. Si us plau necessito ajuda!!! És important i urgent!! Gràcies per tot, un petó!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs si que és injust que et permetis viure amb aquesta tristesa per un noi. Entenc que t'agradi i que per tu sigui important, però ets tu qui decideix no estudiar, no dir-li res, etc. Aquests comportaments t'ajuden ena alguna cosa? És natural que la teva amiga intenti parlar amb ell si li agrada, sinó com s'aconsegueixen les coses a la vida, sinó és esforçant-nos i seguint el que volem?? Mai cap príncep, escalarà un mur i et vindrà a buscar sense que tu moguis un dit!
Et recomano també que deixis de donar-li la culpa a ell de que no aprovis exàmens. Són els teus exàmens i no pots permetre perdre un curs per una altra persona. Realment, el consell de les teves amigues no està tan equivocat. Si no mous fitxa, m'és val oblidar-lo, eprquè sinó t'acabaràs obsessionant encara més i sense motiu en ell i a més la teva vida s'anirà paralitzant. El tema és que no el pots oblidar perquè no vols. Romia aquestes idees que et proposo....
A la vida un s'ha de moure per aconseguir el que vol!! Tens dret a estar feliç amb les teves amigues, a trobar la responsabilitat per estudiar, a poder llençar-te a la piscina per aconseguir les coses que vols!! Confia en tu i treu la valentia que tots tenim dins!! Si ell està amb tu, haurà valgut la pena, i sinó, és que veuràs que ets més forta del que penses i podràs seguir amb la teva vida, prenent decisions, fent i aprenent!!
Endavant, valenta! Eli Aulet www.interpersonal.cat