atrapada
Bon dia, voldria ajuda , per que no se que fer ni que opineu, necessito opinió urgent, fa cinc anys estic enamorada del meu primer amor, era un noi amb fama d'infidel però jo estava enamorada , i era epoca d'inmaduresa, vam estar un mes sortitnt i el vaig deixar per infidel, però quan va pasar mig any, continuavem quedant i fent coses, i jo estava enamorada i ell li agradava estar amb altres i no volia res serio amb mi, això va continuar tres anys mes fins que jo vaig començar amb el meu ex, vaig estar un any amb el meu ex, i llavors el meu primer amor, es com que es va enmorar completament de mi perquè es va donar compte que em necessitava, llavors jo vaig deixar al meu ex per ell perque tampoc estavem massa be ja, i vaig iniciar una relacio amb el meu primer amor , fins que portavem 9 mesos i em va ser infidel, va quedar amb una noia volent practicar sexe i aquestes coses, jo em vaig enterar per la noia , el vaig deixar un mes però veient la seva insistencia iq eu s'ho currava, vaig tornar amb ell, fins que f¡fa poc, m'he enterat que porta tota la relacio tenint badoo lovoo i pagines varies de lligar i parlant amb noies de sexe, de quedar etc, i tinc proves, llavors fa dos mesos que l'he deixat, `però no d'arrel , perquè esta anant al psicoleg per curarse això i es la unica persona que està per mi, i que m'ho dona absolutament tot i penso que si el deixo, no em quedarà res, que estarè sola, ino el vull deixar del tot perquè encara estic enamoprada, que faig? ajudaa!
Estrella Dorca

Hola Lady,
La fidelitat en una parella és un aspecte que s'ha de deixar clar en algun moment de la relació. Primer de tot, tu has de decidir quin tipus de relació vols i quines són les línies vermelles. És a dir, quines coses acceptaràs i quines no.
Tu has de valorar si vols tenir una relació de parella on tots dos pugueu tenir relacions sexuals amb altres persones o no. Els límits els poseu vosaltres.
Per altra banda, pel que escrius, es pot endevinar un tipus de relació dependent que potser no és el tipus de relació que et fa sentir bé amb tu mateixa tota l'estona. És a dir, segurament hi ha moments que són fantàstics però també hi ha moments de gran patiment i angoixa. Si una relació et fa patir, no et crea seguretat i benestar, et fa sentir inferior o que necessites aquesta persona... potser no es tracta d'una relació gaire sana, no trobes?
Valora bé quina relació tens i quina relació vols. A vegades pot arribar a fer molt mal veure que la persona que havies idealitzat, no és com tu pensaves que era. Fes el pas que creguis... encara que faci mal.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico