problemon
Hola bones,
estic pilladisima d'un noi a mes no poder.
Som una colla i quedem sovint. Les amigues de la colla sabien que em molava i em dien es lleig, com el pots estimar blabla... i un dia fa poc parlant amb elles va sortir el tema i jo sospitan d'una amiga que parlava molt bé d'ell li pregunto, et mola? i efectivament. puf nose que fer, em fa molta rabia. Crec que quan em molava es va fixar mes amb ell pensant: que li deu veure a aquest tio? i es va pillar. Jo no puc fer res, encara que tingues probabilitats d'algo amb ell no puc per la meva amiga i ella igual. Vull sortir d'aquest embolic. Crec que lo millor es esperar a que la meva amiga li deixi de molar (pq cambia de tius sovint). Vull que es fixi amb mi, no amb el fisic, perque no vull posarme mes maquillatge ni planxarme millor al cabell, vull enamorarlo de la personalitat i nose com ferho. Ell no es el tiu mes guapo que conec pero li suda el que pensi la gent i te un caracter que enamora. Jo vull ser aixi! Com em deixo anar? Com el sedueixo? he provat doblidarlo i no es pot, imposible, no em puc rendir. ajuda siusplau, aixo de la meva amiga i ell tot junt mesta matant kjhdkfjhaskf
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que estàs molt enamorada d'aquest noi, però de totes maneres oblidar-lo, si tu vols no és impossible. El tema és que no vols. Per tant, escolta el que vols fer: li vols dir? has de decidir el que sentis. Està bé que no vlguis canviar el teu físic per agradar a una altra eprsona. Tothom ens ha d'estimar tal com som, tan de físic com de personalitat. Per a deixar-te anar doncs el que cal fer és anar mantenit la relació amb ell (parlar-hi, saludar, etc...). A més, d'aquesta manera serà com us anireu coneixent i veient si us agradeu. Hi ha una part d'aquesta situació que és decisió d'ell i que tu no pots controlar, ell decidirà com se sent i si li agrades. Això no treu a que tu vulguis coneixe'l i expressar els teus sentiments. Pel tema de la teva amiga, doncs, decideix si prefereixes deixar passar uns dies mentre també el vas coneixent a ell. Tampoc podràs controlar el que sent la teva amiga. Tothom, tan ell com ella, té dret a agradar-li qui vulgui, i seria molt estressant per tu haver de controlar els sentiments dels altres. Tu fixa't en el que tu vols i intenta ser tu mateixa sense estar pendent dels moviments dels demés. Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat