ASPERGUEN
Hola!!
Fa uns dies em van diagnosticar una cosa que es diu asperguen o asperguer (no me’n recordo)
M’agradaria saber què és perquè porto dies investigant però no ho entenc.
Merci
Estrella Dorca

Hola!
Doncs la persona que t'ho ha diagnosticat hauria de poder explicar-t'ho millor, així que demana hora i li fas la consulta.
Tot i així, t'explico una mica per sobre, es tracta d'un trastorn que es troba dins els Trastorns de l'Espectre Autista. La característica principal és que el cervell té una forma diferent de raonar, és a dir, que utilitza altres circuits. La màxima dificultat és en relació a la comunicació humana, ja que sovint s'utilitza el sentit de l'humor, frases amb doble sentit, ironies... que poden ser difícils d'entendre. Hi ha algunes sèries o pel·lícules que tracten el tema, per si vols més informació. Tot i així el més recomanable és que busquis l'assessorament entre les persones que t'ho han diagnosticat, ja que coneixeran el teu grau i podran ser més precisos en la informació que et puguin donar.
Aquí et deixo una mica d'informació on et pots adreçar: http://www.asperger-girona.es/
" target="_blank">Associació Síndrome d'Asperger Girona, http://autismo.org.es/actualidad/articulo/el-sindrome-de-asperger-en-las-series-de-tv
" target="_blank">sèries i pel·lícules .
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico