dir que no
Un noi q no conec de res, tenim una persona en comu, m'ha obert a whatsapp. M'ha començat a parlar i li he seguit el rollo pero despres m'ha dit de quedar i pos com que no tiinc gaires ganes pq no el conec de res. No vull tenir res amb ningu, estic be soltera jajajajaa. El problema es que no vull dir que no directe, no vull quedar malament i ja ma començat a seguir a insta i toot i sudar de ell pos com que ns... es molt borde. Pero se q me continuara parlant i no tiinc ganes de continuar parlant amb ell.
Estrella Dorca

Hola!
Si no tens ganes de seguir parlant amb ell, si no et ve gust saber res d'ell... hauràs de ser clara. Tens tot el dret a decidir amb qui parles i amb qui no. I si et sents incòmode o obligada a parlar amb ell "per compromís" o per quedar bé, no és gaire agradable, no creus?
Sigues clara, diga-li que no tens ganes de seguir parlant, que no teniu els mateixos interessos o que ara no et ve de gust conèixer ningú més. Si ell continua insistint, hauràs de ser més directe i, si cal, bloquejar-lo.
La insistència no s'ha de permetre, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico