dubtes de la meva vagina..
Hola, a veure jo tinc un dubte.
Tinc 24 anys. Quan era adolescent em masturbava, però des dels 19 o així que no en tinc gens de ganes, des de dia de fa potser una setmana, que em vaig tocar una estona perquè vaig tenir un somni eròtic. He de dir que em prenc pastilles per TLP i potser per això no en tinc ganes, no ho sé. El cas és que des dels 19 anys o així no tinc ganes de tocar-me ni res, i només em poso calenta en els somnis, que tinc uns somnis molt raros, bueno a veure, em refereixo que sempre quan somio coses que em calenten és que m'estic tocant a mi mateixa, mai o quasi mai he somiat que ho feia amb algú, sempre he somiat que em masturbo i ja està, és normal??
I l'altre pregunta... a veure jo he estat verge fins els 23 anys. I els 23 ho vaig fer amb un tiu, i tot i que vam "estar junts" 3 mesos, no m'agradava, el principi em pensava que m'agradava, perquè m'agradava que em mirés i bueno no sé, però després del primer liu amb ell, em va donar molt fàstic. Tot i així ho vam fer (sexe) sense jo estar excitada ni res, i em va fer molt molt molt molt mal, però és que amb els 3 mesos ho vam fer 3 cops i els 3 cops em va FEER MOLT MAL, i els 3 cops se'ns va treure el condó, el 1r cop i tot vaig prendre'm la pastilla de l'endemà per si de cas i pq estava espantada que em quedés embarassada, els altres cops ja no me la vaig prendre pq ho vam veure a temps que va marxar... el cas és que jo a vegades, per exemple, aquest dia que em va donar per masturbar-me vaig intentar ficar dits, però és que no trobava el forat, i ja ho he fet de mirar-me els genitals amb un mirall... i sempre que m'he posat tampax (que són molts pocs cops), sempre em fa mal i hi vaig incòmode, lo què em passa és que em penso que no tinc forat de vagina.... que potser em vaig formar malament o algo... pq sinó com s'entén lo de les relacions sexuals, lo del condó... (i ell em va dir que mai li havia passat això...) també a causa d'això vaig anar a la llevadora primer, em va revisar i em va dir que estava tot bé, i també vaig anar a la ginecòloga i també em va dir que estava tot bé.
I elles ve em van posar un tubo o lo que fos per la vagina (però em va fer mal), i no entenc per què jo no em trobo el forat, i un cop els 18 anys, no vaig follar, però em va fotre ma un noi i costava molt de que entrés a dins de la meva vagina el dit, i jo el final vaig voler parar perquè em feia vergonya que estès deformada.
Cristina Albó

Hola seta94,
Pel que fa a l'excitació i a la fantasia amb la masturbació, no hi ha cap cosa estranya! Les fantasies poden tenir a veure amb milers de coses i són precisament això, fantasies que ens ajuden a potenciar l'excitació ;)
Pel que fa al dolor i a la sensació que no et trobes el "forat" de la vagina, seria important que poguessis treballar per tenir una consciència corporal de la teva vulva real. Et recomanaríem que fessis una sessió amb una fisioterapeuta especialitzada en sòl pelvià per a que pugui valorar què tal el to muscular de la zona o detectar si hi ha alguna contractura que calgui treballar.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com