Em sento sola i no sé perquè
Bon dia,
Ja fa un temps que tinc problemes per sentir-me massa sola. Les meves amigues ja no volen quedar perquè es passen els diez amb la seva parella i no els hi veig el pèl. Els caps de semana no puc sortir perquè sempre están ocupades fent coses de nòvios. Ajuda siusplau, he intentat parlar amb elles però la cosa segueix igual.
Estrella Dorca

Hola!
La veritat és que és un moment força complicat perquè les teves amigues han de repartir el seu temps lliure (que abans era exclusiu per les amigues) entre la seva parella i l'amistat, així que tu has vist com es reduïa l'estona d'estar amb elles.
Pots intentar parlar amb elles, demanar-los que un dia a la setmana quedeu totes sense les parelles, o buscar algun dia que puguis quedar amb elles encara que estiguin amb les parelles.
Tot i així, potser hauràs de buscar altres persones que tinguin els mateixos interessos que tu. És a dir, obrir-te a altres grups o gent per poder fer coses que et vinguin de gust ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico