No se qui soc
Hola primer gràcies per la gran feina que feu.
Tinc un problema, no se com soc, a l'institut soc una persona seria i aburrida, pero a fora a atletisme, musica, amb els amics, a l'esplai soc totalment al contrari una cabra boja que alegra els dies a tothom. Els meus amics em tenen com per la segona opcio pero no se que em passa a l'institut perque sigui una persona aixi. A part em genera inquietud no poder-me definir i acceptar-me. No se si les exstraescolars que faig les faig perque son les que sempre he fet o perque realment m'agraden.
A part la meva millor amiga(anem a l'esplai juntes, a l'insti pero amb classes separades) s'ha fet molt amb una altra nena i em fa ambeja de com es, i em fica gelosa. Com puc treurem la gelosia i parar-me de comparar amb els altres per ser jo mateixa?
Estrella Dorca

Hola!
Doncs tinc la sensació que estàs provant diferents versions de tu mateixa. Ara has de veure quina "versió" et fa sentir millor i amb quina et sents més còmode. També és probable que facis servir la versió que et va millor en cada moment i això no és res dolent!
Potser a l'institut et convé més la seriositat per poder ser més aplicada i estar més pendent dels estudis. Pot ser?
En canvi a les extraescolars (que ja domines perquè fa molt temps) potser et sents més lliure i sense necessitat d'estar tant pendent.
No és dolent saber com comportar-se a cada lloc, al contrari, és una gran virtut, així que aprofita-la ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico