es normal?
Hola!
Sóc una noi de 15 anys i mai m'havia masturbat, em feia "coseta" tocar-me i tampoc li donava importància ni tenia curiositat ,fins fa unes setmanes llegin alguns consells per aquí vaig voler "probaro". Total que vaig tenir una decepció XD.
Em vaig masturbar pero no sentia plaeer, ho vaig probar de diferents meneres pero no funcionava.
De tant en tant anava pensant si ho havia fet malement o alguna cosa,pero ho tornava a probar i res. Fins fa uns dies que llegin un llibre hot vaig intentar tornar-ho a probar i llavors si que vaig notar algu pero no se si vaig arribar a l'orgasme ,ni em sortien gemecs!
Com és que no sento plaer? Continuo sense donar-li importància però de vegades es com si ho volgues tornar a probar per veure com si puc sentir plaer.
Gràcies per la vostra ajuda!
Mariona Busto

Hola SAKURA!
El gran òrgan sexual és el nostre cervell, per tant, és molt important fixar-nos en què estem pensant quan ens estem masturbant. Si únicament estem pendents de si sentim plaer o no, segurament no acabem de sentir allò que esperàvem. En canvi, et proposem, que intentis fer-ho pensant en coses que t'excitin, en pensaments eròtics, i que focalitzis la teva atenció en les sensacions que vas experimentant. No cal centrar tota l'estimulació en els genitals, acaricia tot el teu cos i vés descobrint de mica en mica el teu plaer, el què t'agrada i com t'agrada. Com moltes coses, la masturbació necessita temps i aprenentatge!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat