No lligo
Bones! Em preocupa una cosa sobre la meva vida amorosa...
Segurament, no m'hauria de preocupar gaire per això però moltes vegades he pensat en si quan seré gran i vulgui fer un petó a un noi (sóc noia, tinc 14 anys i sóc adoptada), em rebutjarà perquè sóc "diferent". Quan vaig sortir amb el meu ex em preguntava molt sovint si li feia fàstic o algo així però en vam parlar i a ell no li feia res. Malgrat tot, un dia vam sortir a donar un volt i van passar uns nois i em van insultar per ser "diferent". Això em va quedar molt marcat i des de llavors que hi dono voltes. També he pensat molt en si quan seré gran i mai vull muntar una botiga, si la gent que passi per allà pensarà: "mira! Han obert una botiga nova de xinos/ moros ...".
Estic bastant preocupada per si li puc fer fàstci a la gent... què puc feer??
Estrella Dorca

Hola bonica,
La teva consulta m'ha deixat bastant preocupada i crec que seria necessari que puguis fer un procés terapèutic amb algun psicòleg o psicòloga per poder treballar la teva identitat i la teva autoestima.
És veritat que hi ha persones racistes i que sovint fan molt soroll i sembla que siguin una gran majoria, però realment hi ha moltíssimes persones amables, respectuoses i amb valors de convivència, llibertat i igualtat. Així que, confia en l'ésser humà, de veritat.
Parla amb els teus pares, explica'ls com et sents, sobretot aquesta part de "ser diferent" i busqueu ajuda per evitar que aquests pensaments et juguin una mala passada.
Una abraçada molt forta!!
Laia Sala
@laiasala.psico