No puc arribar-hi
Hola, Tinc problemes al intentar arribar al orgasme, jo intento molts copa pero no hi ha manèra de arribar-hi, no sé qué fer, ho he comentat aquet tema a les meves amigues i m'han recomendar diferentes trucos per tentar arribar pero no em favor; siusplau, en podríes aconsellar?
Cristina Albó

Hola Mimi_15,
Per arribar a l'orgasme és important l'estimulació física però ho és tant o més l'estimulació mental. És important estar erotitzades i estar excitades. Si això no és així, l'orgasme és més complicat.
T'adjuntem un vídeo on veuràs diferents maneres d'estimular la zona del clítoris:
També important que et coneguis bé, que ubiquis bé cada zona de la teva vulva. Quan tinguis ubicat el clítoris, pots començar a conèixer-lo, prova com respòn a la teva estimulació, si és agradable, si no ho és, què passa si canvies de pressió, què passa si jugues amb les velocitats, etc...
Experimentar des de la curiositat, jugar i descobrir ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com